wtorek, 15 lipca 2014

English Matters 47/2014

Jest to moja pierwsza recenzja magazynu na tym blogu. Tym razem jest to magazyn English Matters. Już wkrótce pojawi się recenzja  magazynu z tego samego wydawnictwa Colorful Media tylko, że będzie to magazyn niemieckojęzycznych - Deutsch Aktuell.  Według mnie okładka tego numeru jest cudowna. Przyciąga wzrok swoimi żywymi barwami. Chociaż przedstawia przód łodzi, czyli coś zwyczajnego, urzekła mnie. Kolory łodzi- żółty i niebieski są żywe, doskonałe na wakacje.  Głównym tematem magazynu jest Malta. Co można tam zwiedzić, gdzie mieszkać, jak znaleźć dobry kurs językowy. I teraz nawiąże do okładki. Łódź może symbolizować podróż np. na Maltę.

 Jak zawsze w tej gazecie mamy kilka działów.  This&That, gdzie zawsze znajdzie się kilka ciekawostek. Kolejny dział to People and Lifestyle. Tym razem możemy tu przeczytać o architekturze, tatuażach i pewnej ciekawej oraz popularnej wokalistce. Kolejny dział to Culture, gdzie poczytamy o Bad Boyach. Jeden według mnie z ważniejszych działów to Language. We wcześniejszych numerach mogliśmy poznać onomatopeje, tym razem możemy dowiedzieć się jak znaleźć dobrego Native Tutora oraz dla kogo będzie to dobre rozwiązanie. Oprócz tego mamy dział Science,Leisure. Kolejnym przydatną częścią jest Conversation Matters. Jako, że mamy wakacje, wiele osób chce przeżyć wakacyjną miłość. Jak zrobić to po angielsku? W tym magazynie mamy to wyjaśnione. Travel- tym razem wybieramy się na Maltę oraz poznajemy Malediwy oraz Indie w.... Wielkiej Brytanii. Mamy także internetowy dodatek At the airport. Znajdziemy tam zdecydowanie ważną i przydatną wiedzę.


Poprzez ten magazyn możemy się uczyć zarówno czytając jak i słuchając.. w internecie możemy odsłuchać teksty. Oprócz tego trudniejsze słowa  w artykułach mamy przetłumaczone na język polski. Do słów, których możemy nie umieć przeczytać mamy dodany ( oprócz tłumaczenia ) zapis fonetyczny. Według mnie English Matters to świetny sposób na poznanie nowych słów, ćwiczenie wymowy. Oprócz tego dowiadujemy się wielu ciekawych rzeczy. Ten magazyn zdecydowanie przygotuje nas do przeczytania jakiejś książki w oryginale.

Za możliwość poprawienia języka angielskiego dziękuję wydawnictwu Colorful Media

1 komentarz:

  1. Nigdy nie czytałam tej gazety, więc chętnie bym po nią sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania, jest dla mnie ważny. Każdy komentarz biorę sobie do serca. Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy z góry dziękuję. <3